Mine gode,gode venner! Og noe tull! :P

Dette er noen veldig gode venner av meg synes jeg da!!!!!!!!!!!!

 

Andrea,Anine,Malin,Ragnhild,tirlil,Ylva,Janne og Sophie!!!! 

Vi hadde party i kveld og det var som om vi ble dritaa men men! ;P elsker dette :P lol Jeg er litt hyper! :) bare noe jeg sier......!!!! haha! :p

 

Jeg har blitt veldig god venn med Malin synes jeg men jeg trenger bare å vęre god venn med andrea... :P OOOOOGGGGG Jeg ble tl/Trifselsleder! :P det er såå gųy men jeg har ikke gjort noe enda! men det er snart sånn mųte! Og jeg er det med Andrea,Mads kandola og Mats stokke!! ! :P det er veldig spennende jeg ble faktisk det i dag! HeartJoyfulToungeGrinHappy LOL

 

 

Takk for at du leser min lille blog! på islandsk men jeg skriver på norsk! :P


« Sķšasta fęrsla

Bęta viš athugasemd

Ekki er lengur hęgt aš skrifa athugasemdir viš fęrsluna, žar sem tķmamörk į athugasemdir eru lišin.

Innskrįning

Ath. Vinsamlegast kveikiš į Javascript til aš hefja innskrįningu.

Hafšu samband